Lokalizacja: Bochnia na prawym (wschodnim) brzegu, Damienice na lewym brzegu; około 1,5 km na północ od mostu kolejowego na Rabie;
;
Ilość przęseł: 3 wiszące + 6 podpartych;
Rozpiętość: 50,80 m + 100,00 m + 50,80 m; dodatkowo na prawym brzegu część podparta 10,00 m i na lewym 5x6,00 m;
Pylony: żelbetowe, dwupoziomowa rama portalowa;
Wysokość pylonów: 18,20 m;
Układ nośny: układ wiszący, równoległy, wieszaki równoległe;
Pomost: drewniany, oparty na ruszcie stalowym;
Szerokość pomostu: 1,65;
Sztywność pionowa: liny nośne i pionowe wieszaki;
Sztywność pozioma: ruszt stalowy;
Zdjęcie: autorskie, z lewego brzegu od strony dolnej wody, marzec 2006;
Uwagi:
kładka bardzo lekka i wiotka, bez trudu możliwe jest jej bardzo silne rozbujanie;
mocno wyeksploatowana, pomost silnie powyginany w poziomie i skręcony, kąt skręcenia dochodzi miejscami do 20 stopni;
w połowie lat 80. w trakcie remontu dodano kilka dodatkowych lin podtrzymujących przęsło i stabilizujących pylony w formie
ustroju podwieszonego promienistego równoległego;
dane techniczne udostępnione przez archiwum Urzędu Miasta w Bochni oraz uzyskane w trakcie pomiarów dokonanych przy
ekspertyzie.